onsdag 30. september 2015

Jeg blir så utrolig rørt!


I går var jeg litt spent. Spent på hvordan dere ville ta imot det at jeg denne gangen valgte å trekke en vinner rett og slett fordi hun virkelig fortjente det.

Jeg var spent fordi jeg alltid er veldig nøye med å trekke en tilfeldig vinner. Noe av det viktigste for meg er at det er rettferdig.

Men av og til, av og til må man bare følge hjertet sitt og gjøre det som innerst inne føles mest riktig. Denne gangen følte jeg at det mest rettferdige var å gi denne familien et lite lyspunkt.

Eli Marie skrev:

Jeg kunne trengt og ønsket meg et sånt opphold Har vært aleine med 6 barn, vært alvorlig syk av kreft, mistet kjæresten min som valgte og avslutte livet sitt. Men, jeg ønsker et opphold for den ene sønnen min som hadde en stor hjerteoperasjon i januar og samboeren hans  Dette var en tøff tid for oss alle. Og midt oppi dette fikk dem ei nydelig datter Derfor ønsker jeg at dem skal få et spa opphold

Og kommentaren hennes rørte flere enn meg. Jeg satt med tårer i øynene da jeg leste kommentaren hennes og jeg satt med tårer i øynene da jeg leste svarene hun fikk. Flere skrev at hvis de vant ville de gi premien til henne.

Hun ble så utrolig takknemlig og glad da hun fikk høre at hun vant og hun kunne nesten ikke tro det. Tårene trillet hos både henne og jeg.

Utover dagen i går fortsatte det å komme inn kommentarer fra dere, og det gjør meg aller mest rørt!

Jeg har virkelig Verdens beste lesere!

Jeg blir så utrolig rørt når jeg ser hvordan dere gleder dere på andres vegne og stadig kommer med en hyggelig kommentar, både til meg og hverandre.

Tusen hjertelig takk, for at dere er akkurat slik dere er!

Den største gleden er virkelig å gjøre andre glad!


1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...