tirsdag 8. juli 2014

Vi har fått et nytt familiemedlem! :-)




Jeg har lenge likt bildene til Elise Collett Fongen, hun har en helt spesiell stil og en egen stemning i bildene som treffer meg. Da jeg skulle velge et nytt bilde til stua, visste jeg derfor hvem jeg skulle velge fra, og også akkurat hvilket bilde det skulle være. Jeg reklamerer derfor gjerne for henne.

Denne herligheten av en moskusokse har jeg lenge hatt lyst til å få inn i familien. I helgen ble han derfor ønsket velkommen og barna har allerede gitt han navnet "Bustetroll". :-)

Her ser dere litt flere bilder fra Elise. Er de ikke fine?

Bildene kan bestilles HER!




1 kommentar:

  1. Gratulerer med nytt familiemedlem! Så lekkert. Og det passet jo så godt på den veggen. De andre bildene du viser er også flotte.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...