onsdag 8. januar 2014

Ny inspirasjon!

Det var godt å få ryddet bort julen, og nå er jeg klar for ny inspirasjon!

Jeg har derfor besøkt favorittbutikkene mine for å se hva de har å by på.

Her var det mye å bli inspirert av, og mange som også hadde salg og gode tilbud!

Se bare her!

Klikk på linkene under for å komme til butikken. 


ZanZ viser lekre tekstiler fra Missoni, Louise Roe, Anouska, Tine K og mye mer:


Drømmeverden har akkurat blitt forhandler av Riviera Maison og frister med dette bildet:


Visit Me har tøffe dyrehoder fra Sør-Afrika:


Moolo har de lekreste veskene! En veske herfra står høyt på vårens ønskeliste!
Dixie veske PortoDixie veske Sacha
Dixie veske Porto i fargen Mushroom kr. 1.499,- Dixie veske Sacha kr. 1.499,-

Interiørgalleriet har tilbud på diverse varer fra 20 - 70 % rabatt, og masse fint. Her viser de litt inspirasjon i gull og naturfarger.


Lunehjem.no har mye fint i den sort/hvite grafiske stilen:


Drømmehuset, som har Norges største utvalg av Lene Bjerre, har mye fint som kan gjøre det koselig ute:


Lykkelig på Haver har stort vintersalg med masse lekre varer! Se bare her:


LandRomAntikk har satt ned det meste i nettbutikken med 30 - 50 % rabatt. 
Bl.a. disse flotte velurputene fra Mille Moi.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...