torsdag 19. desember 2013

Tips til dere som driver interiørbutikk!

Jeg må bare få reklamere litt for House of Media!

Jeg har tidligere hatt lyst til å få laget et eget katalog som viser sider fra bøkene jeg har laget. Men det har vært så dyrt at det ikke har vært aktuelt. Ja, jeg vet man kan lage noen selv også, men kvaliteten på dem er ikke den beste. 

House of Media lager profesjonelle kataloger i høy kvalitet langt rimeligere enn noe annet sted jeg har sett. Det koster bare 780,- per side og man kan bytte ut sider for bare 450,-.

Det er en spennende mulighet for alle som driver butikk, da man kan få et flott katalog for eksempel til å vise vårens nyheter, julegavetips eller lignende. Det kan legges på nettside, blogg, facebook og lignende eller sendes ut i et kundebrev.

Her ser dere kataloget de har laget for meg:



Og her er et eksempel på et katalog de nylig har laget for en butikk:




De har 25 % rabatt i hele desember!


Klikk HER for å komme til nettsiden deres!

1 kommentar:

  1. Hi - I would like to order this book SANSELIG ROOM. Do you send them to Switzerland and is it in ENGLISH available? I sent you already a message per FACEBOOK. Hug, Barbara
    E-Mail: sina58@bluewin.ch

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...