fredag 30. august 2013

Er dette Norges minste interiørbutikk?

Det er i hvert fall en av de mest sjarmerende! Med litt under 15 kvadratmeter, er ikke interiørbutikken "Badehuset" så stor i størrelse, men den tar igjen på sjarm. Det lille badehuset ligger i en av de mest idylliske gatene i Drøbak - Badehusgata, rett ved Sjøstjerna og den nye gjestehavna. 

Grethe holder åpent kun i utvalgte helger og helgen som kommer er en av dem!

Lørdag 31. august 10.00 - 16.00 og søndag 1. september 12.00 - 16.00.

Stikk gjerne innom hvis dere er i Drøbak. Verdt et besøk bare for stemningens skyld og så er hun veldig flink til å finne små spesielle og unike ting til gode priser.

Hva synes dere?







Her ligger butikken i Badehusgata 18 i Drøbak.
Med serien Inspirerende Interiørbutikker, ønsker jeg å gi de mindre lokale butikkene litt ekstra oppmerksomhet! 
Tips meg gjerne om butikker du har lyst til å anbefale! Klikk HER!


5 kommentarer:

  1. Fantastisk sjarmerende, dit må jeg ta meg en tur når vi skal på hytta :-)

    SvarSlett
  2. Så kjempe koselig liten butikk:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Vi bor da på verdens fineste sted!!!
    Klem♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det gjør vi virkelig Anette! :-) Ha en strålende uke!

      Klem Franciska :-)

      Slett
  4. Myrullpiken Landhandleri i Drammen er også en liten interiør butikk, men stappfull på sjarm, god service og bra utvalg. Verdt å ta en tur :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...