fredag 22. juni 2012

Dette ønsker jeg meg til hagen i år!

Var innom Drømmeverden i dag og har nå satt disse godsakene på ønskelisten:

 Kjempefint termometer i sink
 Perfekt til stranda
 Hadde passet skikkelig bra til det lille utekjøkkenet mitt
Fint for å holde sand og gress ute av huset

Utelykter får man aldri nok av, denne likte jeg. 

Og ellers så ønsker jeg meg bare å sitte ved dette herlige bordet, selvfølgelig med samme herlige utsikten og med akkurat de parasollene over :-) (Det siste bildet er fra Riviera Maison)






7 kommentarer:

  1. Håper ønsket ditt går i oppfyllelse:)) for dette
    var lekkert!
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Mye fint her, ja! De parasollene selger dem her jeg bor. Gikk forbi en butikk i byen her om dagen, dvs jeg sto lenge og siklet i vinduet;) Ha en fin-fin helg!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Mye lekkert! De parasollene er til å dø for :-))
    Ha en kos kveld og en fin sankthansfeiring i morgen!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Hej Duktiga Franciska
    Hoppas dina önskningar går i uppfyllelse :)
    GLAD MIDSOMMAR
    å missa nu inte...

    M
    I
    D
    S
    U
    M
    M
    E
    R


    P
    A
    R
    T
    Y

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlett
  5. Hei!
    Det sink termometer var kjempe fint:)
    Herlig bilde det siste!
    Ha en strålende St.Hans!

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så mye fint!!! Enig med deg, dette vil jeg også ha ;-)

    Ha en fin dag!

    Klem fra Mariann

    SvarSlett
  7. Så masse nydelig du ønsker deg!

    Likte det siste bildet veldig godt jeg og.

    Ha en fin midtsommer videre!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...