søndag 15. april 2012

Interiør inspirasjon fra ny butikk

Kare er en spennende ny butikk i Oslo. 

De har mye spesielt, men gud så mye fint inn imellom. Dette nettstedet kommer jeg helt sikkert til å besøke mer for å finne inspirasjon.

Her får dere mine favoritter:

Wow! For et bord!! Sjekk detaljene!

Herlig høyrygget stol. Minner meg om de høyryggede sofaene på Delano hotellet i Miami som er et av de mest trendy stedene jeg har besøkt.
Super kult industribord.

Helt nydelige! Høyt på ønskelisten. De sitter sammen og kan roteres.

Såå søt loveseat!


De har også denne herligheten på salg (70% rabatt) til bare 383,- Kupp!!

4 kommentarer:

  1. Ser absolutt ut til å være en spennende butikk!! :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja, en spennende butikk ser det ut til å være. Litt annerledes enn andre! Likte de små oppbevaring-boksene og krakken med farger!
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Heisan,var innom den butikken på tirsdag og det var utrolig mye lekkert og ikke så aller verst pris heller,skal helt klart tilbake dit :-)

    En fin søndagskveld
    Klem Anita

    SvarSlett
  4. ooohhh, jeg skulle gjerne slått meg ned i den brune, fluffy stolen med min kjære. Dette så ut som en spennende butikk på interiørfronten. Takk for tips og god ukestart til deg :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...