lørdag 10. desember 2011

Jeg ble så rørt i dag :-)

Jeg var alene med barna fra i går til i dag. Jeg var derfor spendt på om de ville huske at jeg hadde bursdag i dag, og håpet at jeg i hvert fall kunne snike meg til litt mer søvn enn til kl. syv som de vanligvis våkner.

Jeg hadde nok undervurdert dem, for jeg fikk sove sødt, helt til kl. ti, hvor de vekket meg med bursdagssang og frokost på senga :-) De hadde laget et stort glass med vann med bursdagssløyfe på og skjært dansk rugbrød, som jeg liker så godt med ost og nugatti. (en av mine rare sammensettninger). De får ikke lov å bruke brødkniv, de hadde derfor skjært brødet med en smørkniv. Hi, hi. De hadde også laget masse fine tegninger som de hadde pakket inn og hjemmelagde flagg.

Gledestårene satt løst, og det var en utrolig glad mamma som tok imot to små veldig spendte småtroll.

Det er slike stunder som gjør livet magisk! Og slike stunder som gjør det å være mamma til det beste i verden.

Føler meg utrolig takknemlig i dag. :-)














14 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med dagen;)
    Så koselig at de ordnet for mamman sin;)
    Titt innom bloggen min om du har tid!!
    her er det også en meget spesiell dag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. For en herlig start på DIN dag! Herlige unger og spennende frokost! Må hele dagen bli superfin, og GRATULERER så masse med dagen!
    Klem fra Liv Hege

    SvarSlett
  3. Å, så snille barn du har;) Gratulerer kjempemasse med dagen! Bursta-klem fra Eli:)

    SvarSlett
  4. stort tillykke og ja de kære børn kan overraske.Kram Else

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen!Skjønner at du fikk en perfekt start:)Vakre snille barna:O)klem kathrin

    SvarSlett
  6. ...er det mulig!!!
    SÅ SØTE!!!
    ...kan da skjønne du ble rørt!!

    .. takk for mail forresten, kommer til å sende deg en liten haug med bilder iløpet av uka :)

    KLEM Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Så utrulig koselig <3 Gratulerer så mye med dagen din :) Kos dere videre!
    Klem Tove

    SvarSlett
  8. GRATULERER ned dagen!
    Og s utrolig koselig ♥
    Tenk de har hvisket og tisket og koset seg mens de holdt på da, herlig;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Åhh så herlige <3
    Ja, jeg tenker og de har hatt det moro mens de har holdt på :))
    Gratulerer masse med dagen !

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Grattis Franciska. Så söta barn du har, gullungar.
    Ha en toppenfin födelsedag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  11. Ingenting som rører et mammahjerte mer:)
    Gratulerer deg igjen her inne(selv om jeg skrev på FB). Du har sikkert hatt en fin dag sammen med dine barn.
    Og her deler du ut gaver hver eneste dag...Du fortjener en stor klem.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen :) :) Du har veldig snille barn :) :) Klem og hilsen fra Kalifornien, Heather :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dagen :) Koselig å våkne sånn da :) ... og at du har veldig søte barn vet jeg. Hi hi. Sønnen din gikk i samme klasse som min i fjor.
    Ønsker deg en forsatt god bursdag og en god helg videre :)
    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Owwww so so sweet !!...happy birthday darling......love from Holland.....xxx...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...